tisdag 12 januari 2016

Ny bloggsida: DIANA SQUARES.

Utställningen PROJEKT MM fortsätter hela vintern, öppettider under ordinarie arbetstid vid JGA Emballage. Hade en extravisning under helgledigheten och är du eller ni intresserade så kan jag alltså visa utställningen även övriga tider. Ring eller mejla mig i så fall.


Vill även pusha för min nystartade bloggsida för bilder jag tagit (och kommer att ta) med mina Diana-kameror, DIANA SQUARES. Bilderna kan du beställa som högkvalitativa bläckstråleutskrifter i signerad, numrerad och begränsad upplaga. Det gäller fö de flesta av mina bilder, som i mån av tillgång även kan köpas i original silvergelatin från mörkrummet. De flesta av mina fotografier finns också i min portfolio nilsbergqvist.fotosidan.se, där jag fyller på bilder efterhand.


Till våren hoppas jag kunna visa bilder av en av Sveriges absolut främsta fotografer just nu, Gerry Johansson, på Fotogalleriet. Inget 100% klart ännu. Mera om detta kommer längre fram i bloggen.

Ha det fint alla fotoälskare!
Nils/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar